KAZNRTU LMS / ЕРМЕКБАЕВА ШАРИПА БЕЙСЕМБЕККЫЗЫ
Информация об авторе:
  • E-mail адрес :
  • Ученая степень :
  • Ученое звание :
  • Должность : Сениор-лектор
  • Количество курсов : 5
  • Популярность курсов : 2403
  • Подробнее...
Курсы:
Summary writing guidelines
Краткое описание курса: Элективный курс называется «Академическое Письмо» и он адресован бакалаврам всех специальностей КазНИТУ имени К.Сатпаева, продолжающих изучение английского языка после прохождения курса «Деловой Английский». Немаловажным моментом в организации обучения являются выбор таких методических приемов, благодаря которым повышается мотивация изучения данной дисциплины, развиваются самостоятельность и творческая активность студентов. Изучение академического письма на английском языке направлено на достижение следующих целей: приобретение и усиление письменных навыков, а также приобретение навыков критического мышления.
The course General 2 is designed for the students who continue studying General English 1. The students at this level can understand sentences and frequently-used expressions related to areas of most immediate relevance (e.g. very basic personal and family information, dealing with everyday problems, getting along well with peers and adults, describing or expressing their opinion on topics of personal interests related to happiness, dreams, hopes, ambitions and self-confidence). They can communicate in simple and routine tasks requiring a simple and direct exchange of information on familiar matters. Alongside, the students are engaged in the number of texts on professional topics to enrich their active vocabulary relating specialties.
English for academic purposes
The course General 2 is designed for the students who continue studying General English 1. The students at this level can understand sentences and frequently-used expressions related to areas of most immediate relevance (e.g. very basic personal and family information, dealing with everyday problems, getting along well with peers and adults, describing or expressing their opinion on topics of personal interests related to happiness, dreams, hopes, ambitions and self-confidence). They can communicate in simple and routine tasks requiring a simple and direct exchange of information on familiar matters. Alongside, the students are engaged in the number of texts on professional topics to enrich their active vocabulary relating specialties.